16 December 2015

Update: Skin79 Super Plus Beblesh Balm VIP Gold Collection BB Cream SPF30 (new version)

Today a quick update on one of previous post. I mentioned I wanted to get it and luckily one of my friends had some samples of it to share with me. Well, I'm highly disappointed… Unfortunately it's not the same product I liked a lot. It's an upgraded (improved? seriously?) version that boasts of SPF30. Why fixing something that ain't broken? What's wrong with it then? Literally everything I liked about the old version. It's no longer nicely moisturizing, doesn’t glide onto the skin easily,colour has changed a bit too - less greyish but a bit warmer, towards tiny bit pinker shade. Coverage is stronger, not dewy anymore and unfortunately pores and lines are definitely visible… It's a sad day for me, won’t be buying the new version.


---

Dzisiaj szybka aktualizacja jednego z poprzednich wpisów. Wspomniałam, że chciałam zakupić nową wersję; szczęśliwie dla mnie koleżanka miała parę próbek i podzieliła się ze mną. No więc, jestem wysoce rozczarowana… To nie jest ten sam produkt, który tak lubiłam. Nowa wersja jest ulepszona (serio?), ma SPF30. Po co naprawiać coś, co nie jest popsute? Zatem, co jest z nim nie tak? Dosłownie wszystko, co tak lubiłam w starej wersji. Już nie nawilża tak fajnie, nie rozprowadza się bez trudu, kolor też się trochę zmienił - mniej szarawy ale bardziej ciepły, troszeczkę w stronę lekko różowego odcienia. Krycie jest mocniejsze, już nie jest świetliste i niestety podkreśla widoczność porów i linii… Smutny dzień dla mnie, nie kupię nowej wersji.

4 comments:

  1. Szkoda że jak w większości przypadków ''nowa formuła '' oznacza zmarnowanie kultowego produktu :( wiesz może gdzie można kupić starszą wersję? 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację Aniu, ale co możemy zrobić... Na szybko znalazłam 2 sklepy, które jeszcze mają starą wersję. W2beauty jest trochę droższy ale mają darmową wysyłkę na cały świat, TesterKorea jest tańszy ale różne rodzaje przesyłek mają różne ceny. Obydwa są sprawdzone, zamawiałam z nich wiele razy. Linki poniżej. Pozdrawiam :)

      http://w2beauty.com/en/8123-skin79-super-plus-beblesh-balm-spf25-pa.html

      http://testerkorea.com/Product/skin79-vip-gold-collection-super-bb-40g

      Delete
    2. Uff czyli jeszcze jest szansa ! Dzięki za odpowiedź, ratujesz mi życie ;) również pozdrawiam 

      Delete
    3. Jest szansa, tylko pytanie jak długo ;) powodzenia i miłego dnia

      Delete